Samstag, 31. Mai 2014

Nu skal dukken have tøj på

Endelig kunne jeg gå i gang med at sye...Først havde jeg tænkt over, om min dukke nu er en kvinde eller en mand. Da jeg gik i gang med at overveje, hvad jeg ville sye fik jeg pludselig den ide, at min dukke ligner vores gamle lærer.






Så gik jeg i gang med at lave en tegning af pulloveren- og bagefter lagde jeg stoffen dobbelt på skizzen og klippede det ud. De to dele blev syet sammen- færdig er den første del af dukketøjet!

Så fik jeg også strikket tørklædet færdig. Nu mangler han bare lidt make-up og jeg skal sye nederdelen. 

Jeg gik i gang med at sye nederdelen... Først lavede jeg igen en tegning, jeg lagde dukken på et stykke papier og tegnede konturen af. Så lagde jeg jeans- stoffet dobbelt på skizzen og klippede den ud. Bagefter syede keh begge delen sammen- færdig er buksen!


Så fik han lidt make- up på.... 
Færdig..... ;) 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen