Dienstag, 26. August 2014

Udfordringsopgave

I mit udfordringsopgave vil jeg gerne arbejde med glas. Min forstilling er, at jeg graverer et glas. Det lyder nemt- men hvordan går det?

1. For det første skal jeg finde et passende glas jeg gerne vil arbejde med
2. Så skal jeg har en ide om, hvad for et billede, mønster eller design skal på glasoverfladen. Jeg har tænkt, at jeg taper mønstret bag glasoverfladen- så kan jeg se mønstret gennem glasset.
3. Glasset skal være støv og snavs- fri. Så førre jeg går i gang er det vigtigt, at jeg rengør glasset.
4. Sikre mit arbejdsplads. Hvor vil jeg arbejde- hvordan sikrer jeg glasset?
5. Jeg har lånt et værktøj, det ser ud som en lille boremaskine men det er kun for at arbejde med glass. Inden jeg går i gang vil jeg først prøve hvordan det fungerer.
6. Vigtigt er, inden man går i gang at sørge for, at jeg har beskyttelsesudstyr på- det vil sige noget, der dækker mine øjne. næse og mund. Mine æjne bliver dækket af min brille og for næse og mund har jeg købt en mundbeskyttelse
7. Nu kan jeg går i gang ;)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen